Anonymous said: You give off a really sexual vibe.

lol i get that often, but i don’t get why. i’m actually awkward as heck.

0 notes
18 minutes ago

lovequotesrus:

Beginners, 2011 (dir. Mike Mills)

Everything you love is here

(Source: oldfilmsflicker)

11,609 notes | Reblog
14 hours ago

(Source: fakehermes)

6,611 notes | Reblog
17 hours ago


Anonymous said: you kinda remind me of jhene aiko

wow ily very much.

0 notes
17 hours ago

blissbeau:

triple-six-kicks:

"I don’t love him but he’s here and you aren’t"

This hit me like a fucking train

blissbeau:

triple-six-kicks:

"I don’t love him but he’s here and you aren’t"

This hit me like a fucking train

530,315 notes | Reblog
22 hours ago

(Source: r-ideout)

65,073 notes | Reblog
1 day ago

(Source: areasdrawing)

245,721 notes | Reblog
1 day ago

Whoever stole Katie’s dog from her front yard, you’re a shitty person and need to give Princess back. Wtf.


A really close friend of mine basically straight up cut off our friendship because he said he had feelings for me and felt weird. Haven’t spoken to him in a few days and I’m sad about it tbh.


(Source: pearl-clutcher)

102,664 notes | Reblog
2 days ago

122,599 notes | Reblog
2 days ago

9,235 notes | Reblog
2 days ago

spontaneous road trips lead to lovely adventures.

spontaneous road trips lead to lovely adventures.


WHEN YOURE ON A ROADTRIP AND YOU SEE OBAMA AND THE SQUAAAD LMAO OD


(Source: sass-me-harder-louis)

186,887 notes | Reblog
4 days ago

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Theme by makemestfu | Powered by tumblr